torsdag 10 oktober 2013

Dagens farväl

Dagens farväl var skolan.
Den omtalade tenten gick rätt så bra ändå, skrev den på en halv timme å satt mest å fördrev tiden efter det, sen va vi lediga och hade till sist sång med alla barnledare och därefter att säga hejdå till alla.
Har varit sjukt trött den senaste tiden så när jag väl slappnar av så kommer tårarna farande å inget kan jag göra åt dem men men snart e vi hemma igenn. :)
Var också och hälsade på syskonbarnen i Sandsund och dom ville också krypa ner i resväskan och komma å hälsa på girafferna i Afrika! ;)


 Andreas å Linnea var överlyckliga å få komma med hem å dom tyckte om att få åka bil också.
 Andreas ville deräkt hoppa ner i resväskan när vi kom hem och han är nu helt överlycklig och ivrig ! :)
 Var idag också och shoppade med mamsen min och ett stop var apoteket, man blir nästan hög av att bara kolla på paketen. Helt sjukt hur mycket grejs man ska ha med sig i medicinväg, och spec jag med mina allergier så allt från sprutor, salvor och piller. Huhh man får hoppas jag slipper använda sprutan iaf.
Testade våra kläder och hade en Kenya dag i skolan idag, haha sjukt snygga eller hur?! ;D

Nu ska denna tjej försöka sova så man orkar med morgondagen, de blir en lång dag, ska packa det sista och sen bara umgås heela dagen, kvällen och natten lång,,, allnighter it is! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar