tisdag 23 juli 2013

Sprutor och billiga biljetter

Jihoo Biljetterna är bokade!
Känns jätteskönt och nu känns det äntligen som äkta, vi ska faktist åka! 
Vi fick biljetterna mycket billigare än jag trodde , allt för att vi ''måste'' sitta i Paris i 13 timmar, gör apselut ingenting enligt mig och det är bara på ditvägen, hemmvägen sker ganska i ett och inga långa pauser vilket är skönt! :)

Så var det ju detta med dom hämska Vaccinerna nudå, hepatit A o B sker i tre sprutor ( YEY) och var i fredags å ta den första pluss fyllde på mitt polio lager.
Jag var rädd och stressad och hade e komppis med som stöd som mest tyckte det var roligt med min enorma nervositet, vet int varifrån min fobi för sprutor har startat men när jag får se den där stora sprutan så kan jag bli helt galen och flyktbenägen, låter sjukt normalt jag vet men vad kan man.  Kände inte allt av den första sprutan som var hepatit vaccinet men sen plockade hon fram den enorma polio sprutan,,först kippade jag nästan av stolen jag satt på sen funderade jag på viken som var den smidigaste flyktvägen,, dörren eller fönstret?  Hann inte fundera längre så var sprutan in i armen som inte var normal i tre dagar framöver, somande om vartannat och fick huvudvärk och hade svårt att lyfta saker. Nå nu e den i skik iallafall och jag är redo för nästa kur som kommer om en månad och då får vi också en tid till vår reseläkare så vi kan prata alla tillsammans med henne.

Nu börjar också vi ha budgeten i skik för allt och hoppas på att få den totala summan denna vecka nåndag så vi kan börja vårt galna stipendiesökande + Ska skyp'a med vår kumpanjon i USA på fredag so I'm really exited! :) 


Det är så kul när pusselbitarna börjar falla på sin plats och jag tackar gud för allt detta, denna möjlighet vi har fått är helt underbar och jag känner mig helt överlycklig att få arbeta och utföra så mäktiga uppgifter i hans namn och av hans handledning, tusen tack till alla som ber för oss och vår missionsresa och ni får mycket gärna fortsätta med det! Tack för allt stöd! :)





God bless you all!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar